Hoe (waar) leer ik iTunes begrijpen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Apple-vrienden Ik wilde foto's van mijn iPhone via ITunes naar mijn Ipad brengen. Jullie voelen het al... álles ging fout en plotseling had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe (waar) leer ik iTunes begrijpen?
Hallo Apple-vrienden
Ik wilde foto's van mijn iPhone via ITunes naar mijn Ipad brengen. Jullie voelen het al... álles ging fout en plotseling had ik alle 700 foto's van mijn laptop op mijn Iphone staan! En lukte het niet die foto's weer van de IPhone te deleten! Met geen mogelijkheid. Dus heb ik de hele iPhone maar (WEER) leeggegooid en alles er opnieuw opgezet. Ik erger me rot dat ik dit niet begrijp en dat het niet lukt. En toch zal ik het alleen moeten uitvogelen. Is er ook een helpdesk voor ITunes voor oma's? BVD Janny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je die plaatjes weer wil verwijderen vink je in iTunes de mappen of plaatjes uit die je gesynchroniseerd hebt. Dan klik in iTunes op "synchroniseer". De plaatjes worden dan van de iPhone/iPad verwijderd. |
|
||||
|
||||
Mooi uitgelegd
Ik heb 1 mapje met foto's op mijn computer, die ik gesynchroniseerd wil hebben met mijn iPhone. Die map staat altijd aangevinkt in iTunes (op de computer, dus) en daarnaast selecteer ik tijdelijk wel eens een mapje met bijv recente vakantie foto's. Heb je een Mac met iPhoto erop dan beheer je de foto's in die map (album) heel gemakkelijk via iPhoto... |
|
|||
|
|||
Ongelooflijk is het verschijnsel ‘synchronisatie’ en iTunes.. Ongelooflijk daar een dergelijke term voor mij onvoorstelbaar onduidelijk is. Wat bedoelen ze bij Apple met synchroniseren? Als je het in een woordenboek opzoekt betekent het ‘gelijkzetten'; 'bij database wijzigingen van de ene database in de andere bijwerken.’ En, dat is als je je iPhone koppelt met een USB-kabeltje aan de PC of Macbook de enige mogelijkheid… Het is onvoorstelbaar irritant, daar ik nooit wil dat de bestanden op de PC en de iPhone ‘gelijk gezet’ worden. Ik wens altijd dat een heleboel video’s en foto’s van mijn iPhone worden verwijderd en naar de PC worden verplaatst. Ik heb nog nooit gewenst dat de foto’s tegelijkertijd van mijn PC op mijn iPhone worden gezet en andersom! Het is van een gek makende drammerigheid en ongelooflijke arrogantie dat Apple dit alleen maar mogelijk maakt. Of ben ik te dom om voor de duvel te dansen en snap ik zelf zoiets simpels als synchronisatie niet????
Weet iemand een goed en duidelijk antwoord? Laatst gewijzigd door astrohubb; 29-03-14 om 23:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat kon ik dus vroeger, met de iPhone 3 en XP allemaal wel... Waarom kan dat nu dan niet? Weet iemand een oplossing, waarbij iTunes wordt omzeild of juist op de juiste wijze wordt gebruikt. De link naar de handleiding door Valencio is mij al lang bekend... Merci voor beide reacties! |
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes kan nooit omzeild worden. Ook alternatieve progjes maken gebruik van onderliggende functies van iTunes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock | agbulut | Unlock | 19 | 26-10-11 12:47 |
hoe leer je een app maken? | ipadireview | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 22-11-10 21:17 |
Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? | Mausse | Koopinformatie Nederland | 110 | 29-06-10 23:15 |
Hoe, waar, welke, wat, hoeveel? | dylanspronck | Chat en geruchten | 1 | 26-06-09 19:38 |
|
|