Iphone 4S herstelt niet meer via iTunes Foutcode discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, allereerst deel ik jullie mee dat ik dit forum al aardig heb doorgespit, maar geen voor mij werkend antwoordt heb gevonden. (Mocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S herstelt niet meer via iTunes Foutcode
Hallo beste mensen,
allereerst deel ik jullie mee dat ik dit forum al aardig heb doorgespit, maar geen voor mij werkend antwoordt heb gevonden. (Mocht er toch ergens wat staan graag een linkje ) Mijn probleem: 4S batterij vervangen, vervolgens geen netwerk meer, ook niet na herhaaldeijke herstart. Herkenning simkaart is ook weg. Toestel gebackupt aan itunes, teruggezet naar fabrieksinstellingen. Vervolgens blijft de update hangen tijdens firmware fase, zowel in gewone modus als DFU modus. Heb al vanalles geprobeerd, maar krijg hem frustie niet meer aan de praat. Ik ben er verder van overtuigd het iets softwarematigs is, de hardware is goed. Alvast bedankt voor de reacties! Groet Basi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry, foutcode 1 en nu heb ik er weer een bij nl. 3194 die weggewerkt had met hosts... maar nu weer terug is! |
|
|||
|
|||
Vooropgezet dat het hosts bestand niet meer vernaggeld is en dat je de computer opnieuw hebt opgestart na het aanpassen van het hosts bestand.
Foutcode 1 icm. 3194 wijst er op dat er getracht wordt om een iOS firmware te installeren die niet meer ondertekend wordt door Apple. Een iPhone 4S kan je alleen nog maar herstellen naar iOS 7.1. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone is bij iphonelimburg nu. Hij zegt deze foutcodes is hardware probleem, waarschijnlijk moederbord kapot :-( |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S herstelt niet meer | IphoneIpodTouch | iPhone algemeen | 1 | 21-10-12 18:58 |
Iphone 3gs herstelt niet meer via itunes na jailbreak er komt steeds een foutmelding. | youssef020 | iPhone algemeen | 1 | 04-07-12 17:10 |
iPhone foutcode 3194, kan niet worden herstelt | dewouter112 | iPhone algemeen | 1 | 19-11-11 22:01 |
Iphone herstelt niet - foutcode 1015 | SanderPL | iPhone algemeen | 17 | 27-07-11 11:39 |
iPhone 3G herstelt niet meer | jeroenhuijben | iPhone algemeen | 3 | 20-12-10 17:01 |
|
|