iPod touch iOS 6.1.6 wordt niet meer herkend in iTunes 11.2.2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Nu hang ik net aan een oude iPod touch aan de computer. iTunes geupdate naar 11.2.2. Deze iPod wordt wel herkend door windows ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch iOS 6.1.6 wordt niet meer herkend in iTunes 11.2.2
Beste forumleden
Nu hang ik net aan een oude iPod touch aan de computer. iTunes geupdate naar 11.2.2. Deze iPod wordt wel herkend door windows en zie ik in verkenner maar iTunes herkend het apparaat niet. Wat zijn de stappen die ik kan volgen? Heb al iPod aan en opgezet. Rest mij alleen nog de optie om iTunes te deïnstalleren of nog andere suggesties? Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere kabel. Dat kan de boosdoener zijn.
|
|
|||
|
|||
Type in Start eens "devmgmt.msc" in (zonder quotes) Apparaatbeheer opent nu. Kijk of er dingen met gele uitroeptekens staan.
|
|||
|
|||
Heb andere kabel geprobeerd maar dit gaf geen oplossing. Ook bij apparaatbeheer geen enkel geel uitroepteken te vinden of foutmelding.
Heb hem eventjes aan een andere windows computer gehangen met nog windows vista en daar werkt ie wel. Weet nog altijd niet wat het probleem is op de andere windows computer met windows 8 op.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb | balkie070 | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 15:10 |
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes | tijjani | Jailbreak | 0 | 13-10-11 12:26 |
Ipod touch wordt niet herkend in Itunes | ronie88 | iTunes | 1 | 30-08-10 11:18 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
|
|