Itunes muziek omzetten naar MP3 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb heel veel muziek in Itunes staan. Maar mijn iphone heeft te weinig ruimte om ze er op te zetten. Ik kreeg van iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes muziek omzetten naar MP3
Ik heb heel veel muziek in Itunes staan.
Maar mijn iphone heeft te weinig ruimte om ze er op te zetten. Ik kreeg van iemand op dit forum de tip om een Verbatim Media Share te kopen. Nu is het zo dat sommige muziek wat vaak een aac bestand is wel afgeluisterd kan worden, maar andere weer niet. De tip was om van alle muziek een mp3 te maken, en dat deed ik in itunes en ging mn pc fiks converteren. Maar van sommige bestanden zie je niet waar dit nieuwe bestand weggeschreven wordt. Heeft iemand een tip? Hoop het, want wil al mijn muziek meenemen op vakantie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt in iTunes een slimme afspeellijst maken waarbij je sorteert op het type bestand (AAC of MP3). Op die manier kun je je MP3 bestanden snel terugvinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: .oma omzetten naar mp3 op een mac | martijnvw82 | Muziek, foto & video | 2 | 27-03-11 23:08 |
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R | Remus | iTunes | 0 | 05-03-10 18:41 |
muziek op iphone omzetten naar ringtoon | gsuk | Ringtones en Wallpapers | 11 | 11-01-10 18:16 |
|
|