Apple ID maken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je ook een account aanmaken zonder je bankrekening? Bijvoorbeeld met een Itunes gift card?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan je ook een account aanmaken zonder je bankrekening? Bijvoorbeeld met een Itunes gift card?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan (vraag me neit hoe maar dat is wat ik gelezen heb ergens op het forum)
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmmm, ik probeer net een iTunes account aan te maken, maar als ik de betaalwijze wil bevestigen door op send te drukken, dan blijft het scherm zoals het is m.a.w. het lijkt wel of mijn bevestiging niet wordt verzonden. Iemand een oplossing hiervoor?
EDIT: betaalwijze Click And Buy Laatst gewijzigd door swoek; 09-08-08 om 13:24. |
|
||||
|
||||
Registreer eerst even hier:
Wereldwijd eenvoudig en zeker per internet betalen. en probeer het dan nog eens. (scheelt je een hoop gedoe denk ik) |
|
||||
|
||||
click en pay
Ik heb me aangemeld bij click and pay maar als ik iets wil downloaden bij itunes dan vraagt hij direct om apple id,hoe nu veder?
|
|
||||
|
||||
nogmaals proberen in itunes een account te maken
|
|
||||
|
||||
click and pay
Heb ik geprobeerd helpt niet als ik op koop druk in de itunes store dan krijg ik alleen de melding connecting to the itunes store .....one moment please,veder helemaal niks.
|
|
||||
|
||||
kun je het niet online doen op de website van apple?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
click and pay
Lukt nog steeds niet om iets te kopen bij itunes,vraagt steeds om account van appele ik zie nergen een vermelding dat ik met click and pay kan betalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als ik de laatste stap wilt doen van clickandbuy via itunes dan geeft hij aan dat hij elke keer afgebroken wordt door itunes:S
|
|
|||
|
|||
Goede tip voor mensen die op de U.s. Itunes shop willen kopen:
iTunes account zonder creditcard | iPhonePlace |
|
|||
|
|||
NL Apple ID account aanmaken m.b.v. Gift Card
Ik heb sinds 2 weken een Iphone 3G. Ik heb al een Amerikaans ID aangemaakt zoals hier beschreven om gratis app's te downloaden. Maar nu wil ik toch wel betalen voor een paar spelletjes.
Nu wil ik alleen een NL account aanmaken om daar gratis en betaalde app's te downloaden met een gift card. Ik heb geen credit card en wil ook niet via click&buy betalen maar gewoon een soort "prepaid" Apple ID-account hebben m.b.v. Gift Cards. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of deze optie mogelijk is??? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Ik Betaal zelf gewoon via Click & Buy. Maar je kan ook gewoon Gift Cards activeren in iTunes, doe ik zelf ook wel.
|
|||
|
|||
Mh ok, dus het niet mogelijk om een account aan te maken met alleen een gift card nummer?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jammer... Maar ok het is niet anders... Iig bedankt voor het tip!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple gaat kleinere iPhone met Qualcomm-chipset maken | rogiervanmaanen | Chat en geruchten | 19 | 27-03-10 23:06 |
Apple logo (reset) na maken Wi-Fi verbinding | probin | Wi-Fi | 1 | 30-06-08 12:18 |
|
|