iTunes 12: hmmm... ik weet niet wat ik er van vinden moet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend nieuwe versie (12) van iTunes geïnstalleerd. Eerste indruk is redelijk dramatisch. Niets is meer daar waar het was, het overzichtsscherm van m'n iPhone ziet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 12: hmmm... ik weet niet wat ik er van vinden moet
Vanochtend nieuwe versie (12) van iTunes geïnstalleerd. Eerste indruk is redelijk dramatisch. Niets is meer daar waar het was, het overzichtsscherm van m'n iPhone ziet er wat bleek en leeg uit, en m'n grootste ergernis is wel het ontbreken van de release notes bij beschikbare app-updates.
Zo op het eerste gezicht lijkt het me geen vooruitgang... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn grootste probleem is dat ze (nu echt) de sidebar weggehaald hebben. Ook geen mogelijkheid om dit weer aan te zetten.
Voor de rest zal het wel werken, maar ik wil de sidebar terug hebben <grrrrrr> edit, nee, ik bedoel niet het playlist lijstje, maar de echte sidebar met alle opties :-( Laatst gewijzigd door Blazez; 17-10-14 om 14:54. Reden: edit toegevoegd |
|
|||
|
|||
nog iets dat niet werkt: m'n iPhone geselecteerd (symbool boven in de balk) --> in de sectie "Music" (net onder "Summary" en "Apps") heb ik Sync aangevinkt en zie alleen de Playlists en Artists, de Genres en Albums zijn niet toegankelijk. Hallo, Apple...
|
|
|||
|
|||
Op dit forum gaat Apple de telefoon niet opnemen. Op de iTunes feedback website misschien wel:
https://www.apple.com/feedback/itunesapp.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou, toch een hele verbetering gemerkt. Opstarten duurde eerst 7 dagen, nu nog maar een week!
|
|
|||
|
|||
Ook wel weer een beetje jammer. ik had ook een melding/klacht op die feedback pagina gezet. Maar daar staat itunes 12 niet tussen om te selecteren.
edit, en iOS 8 ook niet |
|
||||
|
||||
Ik mis vooral het oude app icoon
Straks maar even m'n TimeMachine aanpluggen en de oude versie terugzetten (altijd maar weer zien hoe lang je nog voort kunt met een oude versie van iTunes zonder grote problemen, bijv. als je je iPhone met meest recente iOS versie wil herstellen) Laatst gewijzigd door ballegooier; 18-10-14 om 01:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe is het dan wel mogelijk de Side bar terug te krijgen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry jongens, ik had het over de zijbalk met de afspeellijsten.
De Icoontjes met muziek, films staan er juist boven. Misverstand, en het klopt dat de klassieke zijbalk er niet meer is! |
|
|||
|
|||
Hmm ..
|
|
|||
|
|||
Jawel bij mij heb ik die weer terug gezet,maar verder er niet meer na gekeken. Met een tip van dit forum. Zal proberen of ik het kan kopiëren. Weet niet op dit de oplossing is?
In de linkerbovenhoek staat een vierkant dat voor de helft ingekleurd is. Als je daarop klikt, kun je de menubalk tonen. Bij weergave vervolgens in de menubalk, staat: "Zijbalk tonen". Dan zul je de iPad weer links zien in ieder geval. Vreemd dat de iTunes bibliotheek zomaar is verwijderd inderdaad. Het enige dat je kunt doen in iTunes is kiezen of hij überhaupt weergeeft of hij in die linkerzijbalk de optie weergeeft. Menubalk -> Bewerken -> Voorkeuren __________________ War, war never changes Laatst gewijzigd door 25wilma; 19-10-14 om 16:33. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja daar ben ik zeker van eerst de update gedaan. Nu is het blauwe icoon veranderd in rood. Mijn iPad had ik niet aangesloten. Zag alleen muziek,maar dat stukje met uitleg had ik op mijn iPad staan. Dat heb ik geprobeerd en zag de zijbalk weer.
Durf eerlijk gezegd mijn iPad niet erop aan te sluiten. Morgen kijk ik hoe het werkt. Weet niet of dat werkelijk de oplossing is. Jullie zijn expers waar je veel van kan leren-Hiervoor mijn dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft zij gewoon op afspeellijsten geklikt...daar staat links je apparaat wel. En als je op het kleine
driehoekje wat er voor staat klikt krijg je muziek, films, tv enz enz. |
|
|||
|
|||
Nee geen enkel apparaat was aangesloten,maar kreeg wel de zijbalk terug. Vond het vreemd dat ik daarvoor al die muziek zag staan. Mijn iPod 160gb is nog nooit op de nieuwe laptop aangesloten geweest.
Toch maar gekeken jullie hebben gelijk. Zijbalk is foetsie wat ik zelf heel jammer vind. IPad niet aangesloten eerst kijken hoe alles werkt Laatst gewijzigd door 25wilma; 19-10-14 om 17:48. |
Labels |
itunes, software |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 of 4s weet niet wat te kiezen ! | Veyron | iPhone algemeen | 27 | 28-12-12 16:55 |
iPhone: wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell | jensm | Jailbreak | 5 | 18-06-11 22:29 |
Weet niet welke server ik moet aangeven | boelen | Odido (T-Mobile) | 3 | 19-08-09 01:27 |
|
|