Itunes ziet apparaten niet na update naar 12.0.1.26 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie wel een windows topic maar ik heb het probleem op mijn Mac. Iemand een idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes ziet apparaten niet na update naar 12.0.1.26
Zie wel een windows topic maar ik heb het probleem op mijn Mac.
Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd iTunes te deïnstalleren en er opnieuw op te zetten? (wel even je iTunes database bewaren en onder de nieuwe installatie terugzetten, anders ben je alles kwijt).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels mijn Mac en Iphone opnieuw opgestart en nu werkt het wel
|
|
|||
|
|||
Je kan op een Mac toch wel software deïnstalleren? Nou heb ik al een aantal jaren niet meer met een Mac gewerkt, maar vroeger ging dat... Of ben ik erg oud(erwets) aan het worden ;-)
Laatst gewijzigd door robenroute; 21-10-14 om 12:17. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Ik denk het. Op een Mac kan in principe alles. Maar software, zoals iTunes, die geïntegreerd is in OS X verwijder je niet zo maar eventjes tussen de soep en de petatten. Vandaar mijn vraag hoe jij dat dan wel doet.
Maar goed. Het probleem van de TS is opgelost en dat is het belangrijkste. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet mijn Iphone niet meer na update | Fam14 | iPhone algemeen | 1 | 26-01-14 15:35 |
Mac OS X: itunes 11 ziet geen apparaten en rare tekens bij knoppen | rammie1979 | iTunes | 1 | 29-07-13 21:15 |
update 3.1.3 naar 4.x via iTunes lukt niet na downgrade naar 3.1.3 | mich@ | iTunes | 9 | 03-08-11 16:53 |
Windows: Itunes ziet mijn Nieuwe Iphone niet na update Iphone | Nielsrenne | iTunes | 2 | 25-06-11 03:19 |
|
|