app via itunes naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Wie kan me helpen. Ik heb via de store buienradar gedownload en deze staat in mijn documenten. Nu wil ik deze op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
app via itunes naar iphone
Hoi
Wie kan me helpen. Ik heb via de store buienradar gedownload en deze staat in mijn documenten. Nu wil ik deze op mijn iphone zetten maar krijg het niet voorelkaar. Wie geeft me wat tips!!! Groet Stekul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
je hebt wel de vereiste Firmware 2.0 op je iPhone staan?
|
|||
|
|||
2.0
Nee die heb ik er nog niet opstaan. Heb zelf een US 8gb.
|
|
||||
|
||||
tsja, dan gaat het ook niet werken hè
|
|
|||
|
|||
Is het wel veilig dan om die erop te zetten dan.
|
|
||||
|
||||
NEE
Lees de diverse nieuwsberichten, je hebt een gejaibreakte/unlockte telefoon, je moet wachten tot er een "gekraakte" firmware 2 is |
|
|||
|
|||
ok thanks, wachten dus.
|
|
||||
|
||||
Nieuwe firmware is toch al gereleased?
|
||||
|
||||
ok. Ik heb een iPhone 3G. Ik heb Super Monkey ball in de app store gekocht VIA iTunes op mijn computer. Hoe krijg ik hem nou van iTunes op mijn iPhone???
Als ik ctrl-click op de iPhone in iTunes doe kan ik 'zet aankopen over' kiezen, maar ik zie nergens Super Monkey Ball verschijnen op de iPhone.... Wat doe ik fout? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan denk ik wel.
Even iets over de apps uit de appstore die hebben als extensie ipa wat gewoon een zipfile inhoudt. Als je de ipa veranderd naar zip kan je het uitpakken. Helaas is het dan nog niet mogelijk om de app op je 114 iphone te zetten omdat de app een digitale handtekening heeft. Ik heb het geprobeert met SMB en ik zie wel het ikoon kan het programma openen maar ik keer ook meteen weer terug naar het springboard.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app overzetten naar andere iTunes bib? | hime | iPhone Apps | 14 | 02-03-11 13:04 |
iTunes stuurt door naar App Store | RobinLDS | iPad algemeen | 1 | 27-12-10 22:20 |
App store gaat gelijk door naar itunes | Hahaowned | iTunes | 2 | 09-10-10 01:59 |
Windows: 1 app van iTunes naar iPhone | SirDervish | iTunes | 5 | 06-05-10 23:28 |
|
|