1 app van iTunes naar iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil graag 1 app van mijn pc naar mijn iPhone kopieren maar dan zegt hij dat hij alles moet synchroniseren en dus al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
1 app van iTunes naar iPhone
Hallo, ik wil graag 1 app van mijn pc naar mijn iPhone kopieren maar dan zegt hij dat hij alles moet synchroniseren en dus al mijn app gegevens wil verwijderen.
AUB Help!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet in iTunes een vinkje bij alle apps die je nu op je iPhone hebt staan én bij de nieuwe app. iTunes zal dan alleen de nieuwe app toevoegen en de oude laten staan.
iTunes werkt inderdaad zo, dat als je maar één app hebt asangevinkt, de rest wordt verwijderd. Muziek idem dito. Het is even een weet.....
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: ik krijg de afbeelding er niet in Laatst gewijzigd door SirDervish; 06-05-10 om 20:33. Reden: afbeelding probleem |
|
|||
|
|||
de apps op je iphone moeten gelijk zijn aan de apps in itunes. zet je 1 nieuwe in itunes dan zal die die ook kopieeren naar je iphone.
Misschien heb je een paar apps uitgevinkt dan zullen die ook van je iphone worden verwijderd. |
|
||||
|
||||
Klopt, én ik bedenk me net dat de apps ook account-afhankelijk zijn. Heb je dus de 'oude' apps onder een andere account op je iPhone gezet, dan zal iTunes ze eraf mikken.
|
|
||||
|
||||
ok thx voor alle reply's het is gelukt!
|
Labels |
app, gegevens, iphone, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
synchroniseren van Iphone naar Itunes (op pc) | Marc Volgas | iTunes | 0 | 06-05-10 00:32 |
Windows: app via itunes naar iphone | stekul | iTunes | 11 | 12-07-08 17:55 |
Muziek: van iphone naar itunes | maccie | Muziek, foto & video | 2 | 23-11-07 10:59 |
|
|