synchronistatie contacten Outlook probleem bij nieuwe iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net een nieuwe iphone6 gekocht en geïnstalleerd vanuit mijn backup in iTunes op mijn C: schijf vanuit mijn iPhone 4 Dat lijkt allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchronistatie contacten Outlook probleem bij nieuwe iphone
ik heb net een nieuwe iphone6 gekocht en geïnstalleerd vanuit mijn backup in iTunes op mijn C: schijf vanuit mijn iPhone 4
Dat lijkt allemaal goed te zijn gegaan, alleen ben ik nu mijn 1500 contacten in Outlook kwijt ??? Outlook is mijn basis waar ik de zaken verander Ze staan wel op (dubbel) op de iPhone 1) Hoe krijg ik die weer terug in Outlook? 2) en weet iemand waarom bijna alles dubbel in mijn iphone staat (en stond) nb Agenda is wel goed gegaan zo te zien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, outlook contacten, sync probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Link Outlook contacten met Iphone contacten | STBN | iPhone algemeen | 2 | 02-10-13 13:02 |
Probleem met contacten bij iCloud download | Pricon | iPhone algemeen | 9 | 07-12-12 17:00 |
Contacten synchronisatie met outlook probleem | Hoxbarg | iPhone algemeen | 4 | 21-05-12 00:07 |
Foto's bij contacten probleem | MitziPhone | Muziek, foto & video | 2 | 14-04-09 00:36 |
Synchronistatie probleem | Jurifalandt | iTunes | 2 | 01-06-08 19:08 |
|
|