Itunes muziek downloaden soms foutmelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo de laatste tijd krijg ik meer en meer foutmeldingen bij het downloaden van muzieknummers en ik krijg dan vooral de foutmelding 9006 .. heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes muziek downloaden soms foutmelding
Hallo de laatste tijd krijg ik meer en meer foutmeldingen bij het downloaden van muzieknummers en ik krijg dan vooral de foutmelding 9006 ..
heb eventjes gegoogeld en daar schrijven ze iets van beveiligingszaken enz maar dat is chinees voor mij
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes 11. downloaden geeft foutmelding | mariameerdijk | iTunes | 6 | 15-12-12 11:59 |
Itunes draadloos syncen soms wel/soms niet | Rad | iPhone algemeen | 1 | 14-11-12 21:28 |
teruzetten muziek in itunes/foutmelding | bascha | iPhone algemeen | 0 | 17-09-12 01:39 |
probleem downloaden muziek itunes | doorkerstens | iTunes | 2 | 22-02-11 16:40 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
|
|