Apps gekocht/gedownload van Appstore verdwenen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de Appstore heb ik verschillende programma's gedownload en sommige ook gekocht. Alles werkte goed totdat ik mijn iPhone ging syncen met iTunes. De applicaties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps gekocht/gedownload van Appstore verdwenen
Via de Appstore heb ik verschillende programma's gedownload en sommige ook gekocht. Alles werkte goed totdat ik mijn iPhone ging syncen met iTunes. De applicaties zijn nu van mijn iPhone verdwenen en ook niet terug te vinden in iTunes. Wel heb ik een ontvangstbewijs per e-mail gehad, dus de alles is wel gewoon netjes betaald.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan ze toch gewoon weer uit de store halen?
|
||||
|
||||
//verplaatst naar Itunes
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
was een keer de januari update van iPod touch kwijt na restore en toen heb ik hem via de Store er gewoon weer opgezet zonder nog een keer te hoeven betalen (lijkt me ook logisch) |
|
|||
|
|||
Troubleshooting applications purchased from the App Store
Reinstall the application Remove the application from your iPhone or iPod Touch and your iTunes Library.Redownload the application to your iPhone, iPod Touch, or computer from the App Store at no charge to reinstall it on your iPhone or iPod touch. |
|
||||
|
||||
ok bedankt, ik zal dit eens proberen!
|
|
||||
|
||||
Ik kan uit eigen ervaring bevestigen dat bovenstaande info klopt. Eenmaal betaalde apps kun je na een restore opnieuw downloaden zonder kosten. Er verschijnt dan zelfs een pop-up waarin dit wordt weergegeven. Netjes.
|
||||
|
||||
werkt inderdaad, maar het blijft toch vreemd dat sommige apps verdwijnen na het syncen :s
|
|
|||
|
|||
Re:
Ik ben er ook nog niet uit. Ik laad een gratis app via de App Store via mijn telefoon. SLuit ik 'm aan op de computer zegt ie geen rechten voor deze computer en *PLOP* app gedelete. Betaalde apps nog geen problemen mee gehad.
|
|
||||
|
||||
wat ik heb gedaan is de software via itunes op mijn PC opnieuw gedownload. dit werkt nu prima.
|
|
|||
|
|||
Ik heb altijd een backup van de apps op een aparte partitie erg handig ook.
|
|
||||
|
||||
Niet geschoten... Hoewel het vreemd is dat het met betaalde apps wél goed gaat, zou je eens kunnen proberen in iTunes/Store de machtigingen aan, c.q. uit en weer aan te zetten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb twee keer problemen gehad. Beide keren dat ik een programma via de iphone geinstalleerd had ipv via itunes. Maar nu gaat alles al een tijdje goed. Ik kan het probleem niet meer herhalen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad app gedownload uit AppStore 'laad' niet | welmoed | iPad algemeen | 3 | 03-05-11 21:40 |
itunes probleem na installeren apps gedownload van installer | Debbjuh92 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-08-10 12:20 |
Apps gedownload van Cydia van springboard verwijderen | Charissastap | Jailbreak | 6 | 06-05-10 15:12 |
The Appstore: welke applicatie hebben jullie al gedownload? | apoZ | iPhone Apps | 85 | 29-11-09 19:55 |
|
|