Muziek van iPad naar Mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Door mijn schijf volledig te wissen van mij MacBook ben ik mijn muziek kwijt. Alles was overgezet behalve de nieuwste muziek.alle muziek staat wel nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van iPad naar Mac
Door mijn schijf volledig te wissen van mij MacBook ben ik mijn muziek kwijt. Alles was overgezet behalve de nieuwste muziek.alle muziek staat wel nog op mijn iPad en iPhone.
Is er een mogelijkheid om muziek van mijn iPad te halen? Misschien met één of ander programmaatje? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankjewel!
Is het de moeite ervoor te betalen? Met de demo versie kan je er maar een paar doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek van iphone naar mac verplaatsen | keesjr | iPhone algemeen | 13 | 13-08-14 19:33 |
Muziek: Muziek van iPod naar Mac? | xEVAx | Muziek, foto & video | 1 | 26-04-12 21:26 |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 14:48 |
Muziek: Muziek overzetten van iPad naar Mac | derper | Muziek, foto & video | 1 | 09-12-11 20:25 |
Windows: Muziek overschrijven van XP naar Mac | cort | iTunes | 1 | 14-08-08 20:41 |
|
|