geen muziek op de iphone te krijgen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo sinds de nieuwe update krijg ik geen muziek meer op mijn iphone, op mijn ipad wel dus het probleem zit niet in op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen muziek op de iphone te krijgen
hallo sinds de nieuwe update krijg ik geen muziek meer op mijn iphone, op mijn ipad wel dus het probleem zit niet in op de mac maar in de iphone.
ik draai op iOS 9.01 met een iphone 6s 16g de muziek blijft onderin grijs hangen in itunes en het lijkt wel of hij niet doorkomt op de iphone alvast bedankt voor jullie reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek op itunes krijgen | ClaudiaB | iTunes | 2 | 21-07-12 18:41 |
Muziek: Muziek op Iphone krijgen nu Mediamonkey niet meer werkt | basset | Muziek, foto & video | 0 | 28-10-11 09:51 |
Windows: Muziek kopen maar niet krijgen.... | Aaibaar | iTunes | 4 | 11-01-10 00:23 |
Windows: geen muziek naar iphone 3GS te krijgen | joke_name | iTunes | 15 | 29-12-09 23:19 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|