alternatief voor iTunes server discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben op het werk een private iTunes Server draaien voor diverse geluidsfragmenten als video's (die niet openbaar gebruikt mogen worden). Nu zijn er plannen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alternatief voor iTunes server
Wij hebben op het werk een private iTunes Server draaien voor diverse geluidsfragmenten als video's (die niet openbaar gebruikt mogen worden). Nu zijn er plannen om de MacBooks te gaan vervangen voor iPads. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik met een iPad geen verbinding kan krijgen met de interne private iTunes Server (Synology NAS)
Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen realiseren door een App of mogelijk een goed werkend alternatief dat net zo makkelijk toegankelijk en gebruiksvriendelijk is als de iTunes Server. Graag zou ik de iTunes Server behouden, de performance is uitstekend en ik krijg nagenoeg nooit geen klachten van de diverse collega's dat het niet zou werken of iets dergelijks. Er wordt veel gebruik van gemaakt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hebt toch diversen apps voor de Synology nas ? ds audio ds media server ? werken ook op een ipad
|
Labels |
ipad, itunes, macbook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: itunes setup met gebruik van nas als itunes server | aee74 | iTunes | 1 | 11-05-13 21:06 |
Engelse iTunes ID, server??? | Jvson02 | iTunes | 1 | 29-07-11 12:16 |
Windows: Alternatief voor itunes (iphone 3gS) | pierrot105 | iTunes | 3 | 10-07-10 12:45 |
Windows: Alternatief voor iTunes | wiscel | iTunes | 0 | 10-02-10 17:49 |
|
|