Engelse iTunes ID, server??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Gisteren zag ik het nieuw op ipadclub dat de BBC iplayer er nu ook in de Nederlandse app store is. Gelijk geïnstalleerd natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Engelse iTunes ID, server???
Hallo allemaal!
Gisteren zag ik het nieuw op ipadclub dat de BBC iplayer er nu ook in de Nederlandse app store is. Gelijk geïnstalleerd natuurlijk (voor Top Gear), toen bleek dat ik daarvoor 6,99 per maand moest betalen. Aangezien ik niet echt zin heb om het belastinggeld voor een Brit, of het salaris van Jeremy clarckson te betalen, ging ik op zoek naar een andere oplossing. Een UK iTunes account aangemaakt, en de iplayer uit deze app store gedownload. Blijkt dus dat hij aan mijn ip kan zien dat ik geen Engelsman ben. Nu heb ik gehoord, dat als je een UK server gebruikt, het wel werkt. Eindelijk mijn vraag: kent iemand een goede (en goedkope), en zo ja, welke? Alvast bedankt! Groet, Jamie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Best even googlen op "UK VPN server"
Komen wel genoeg alternatieven voorbij. |
Labels |
bbc iplayer, engelse apple id, server, uk itunes account, vpn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 Downgrade Error (Itunes update server) | lewishamilton | Jailbreak | 6 | 17-01-11 19:04 |
Windows: Itunes 10 geeft activatie server problemen? | haagsegoof | iTunes | 6 | 09-09-10 22:30 |
Itunes 10 geeft activatie server problemen? | bernard6666 | iTunes | 1 | 05-09-10 12:07 |
Windows: iTunes installeren op Windows Server 2003 | Sharky | iTunes | 0 | 29-10-09 23:56 |
Engelse iPhone | Crifox | Archief | 6 | 16-10-07 21:00 |
|
|