filmpjes terug zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) heb met windows verkenner foto en filmpjes op harde schijf gekopieerd en verwijderd op de iphone. als ik met itunes de map synchroniseer waar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
filmpjes terug zetten
heb met windows verkenner foto en filmpjes op harde schijf gekopieerd en verwijderd op de iphone. als ik met itunes de map synchroniseer waar de foto's en filmpjes staan dan loopt itunes vast op de filmpjes. als ik alleen de foto's synchroniseer dan lukt het wel. weet iemand hoe ik mijn filmpjes terug zet.en dan wel zo dat ze in de filmrol staan of in de map fotobibliotheek.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volg gewoon de uitleg wat je moet doen en normaal gezien moet dat wel lukken dan om in deze app je filmpjes te bekijken. Als je eerst wil nagaan wat die app juist doet; op youtube zal je het denk ik wel vinden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Simpele manier om filmpjes over te zetten | herk0039 | Muziek, foto & video | 6 | 09-01-13 10:29 |
Filmpjes in map zetten | Hoppieee | iPad algemeen | 3 | 05-11-10 12:29 |
iPhone: Terug zetten | MCMRTN | Jailbreak | 5 | 10-07-10 11:29 |
Video: Mxtube filmpjes via mobilefinder in itunes zetten | jpke | Muziek, foto & video | 2 | 08-02-09 00:05 |
|
|