I tunes herkend iPhone 5 niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik maak gebruik van Windows 7 pc. Als ik mijn Iphone 5 hierop aan plug via usb, vindt mijn pc de iphone wel als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I tunes herkend iPhone 5 niet
Hallo,
Ik maak gebruik van Windows 7 pc. Als ik mijn Iphone 5 hierop aan plug via usb, vindt mijn pc de iphone wel als draagbaar apparaat, maar bij mobile apple device support, staat een vraagteken in apparaatbeheer. Of helemaal niks, alleen Universal Serial Bus-controllers. En vindt hij de iphone niet. In ITunes zelf, wordt geen apparaat gevonden! Ik heb al diverse dingen geprobeerd, programma's van apple via een bepaalde volgorde verwijderen, om vervolgens iTunes opnieuw te installeren (geen succes) Op pc zelf een nieuw account gemaakt, om daar iTunes te installeren, ook zonder succes. Ik ben eigenlijk een beetje uitgedacht wellicht weet iemand hier een oplossing voor die ik nog niet bedacht heb. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes | sandertamse | iTunes | 7 | 09-04-12 12:51 |
Mac OS X: I tunes op Mac herkend I phone 3 s niet meer..... | iphoneuser1971 | iTunes | 0 | 11-03-12 15:02 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes | beertjedoos | iTunes | 3 | 01-07-09 22:41 |
Mac OS X: wachtwoord wordt niet herkend in i tunes | iHansD | iTunes | 1 | 07-01-09 15:49 |
|
|