de map MUZIEK is plots leeg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik start mijn mac op, delete wat gegevens van een memorystick, leeg de prullenmand en plots is mijn map muziek helemaal leeg. Ik heb deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de map MUZIEK is plots leeg
Ik start mijn mac op, delete wat gegevens van een memorystick, leeg de prullenmand en plots is mijn map muziek helemaal leeg. Ik heb deze zeker niet in de prullenmand gesleept. Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen?
Het gaat hier over 10000 liedjes... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen Time Machine. Ondertussen software gekocht om verloren bestanden terug te halen en ik heb al mijn bestanden terug, alleen jammer dat mijn iTunes afspeellijsten volledig weg zijn. Maanden werk verloren. Het blijft toch bizar hoe dit zonder reden in de prullenmand is gekomen...
Ik heb hiervoor Boomerang Data Recovery gebruikt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga het hier bij laten want discussies over zichzelf verwijderende gegevens escaleren meestal. Nogmaals, heel veel succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dus, de tip van de dag: "regelmatig" backups maken!
Zelfs een Mac is ook maar een PC |
|
||||
|
||||
Bestanden verdwijnen niet zomaar...Mac of Windows...Wat wel in de 'war' kan geraken zijn de indexen die naar de bestanden verwijzen...Wat die Boomerang software imho doet is deze gewoon repareren... Maar bon...je bent geholpen...en daar gaat het om...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De muziek is plots verdwenen van mijn iPhone | maxilopez26 | iPhone algemeen | 3 | 13-07-14 15:08 |
Muziek: Aangekochte muziek plots niet meer te vinden in itunes | karterke | Muziek, foto & video | 3 | 13-10-11 16:47 |
Emailaccount plots helemaal leeg | hulsholt | iPad algemeen | 4 | 14-09-11 00:09 |
Hulp gevraagd - plots loopts de batterij snel leeg | wimpie6 | iPhone algemeen | 10 | 28-06-11 00:31 |
Muziek: iPhone 3G muziek speelt plots versneld af | BigFurryMonster | Muziek, foto & video | 4 | 15-08-10 14:51 |
|
|