itunes blokkeert bij gebruik van iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPad aansluit op de pc (Windows Vista) en naar ITunes ga, begint dat spontaan te synchroniseren van stap 1 tot 6. Tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes blokkeert bij gebruik van iPad
Als ik mijn iPad aansluit op de pc (Windows Vista) en naar ITunes ga, begint dat spontaan te synchroniseren van stap 1 tot 6. Tot daar alles normaal maar als ik daarna op het icoon 'ipad' klik om naar de foto's te kunnen gaan, blokkeert alles en gebeurt er niks meer. De pc moet uitgeschakeld worden.
Als ik ditzelfde doe met mijn iphone, werkt alles perfect, hij geeft onmiddellijk de 2 apparaten aan: ipad en iphone, hij synchroniseert en als ik op het icoontje 'iphone' klik gaat hij onmiddellijk naar foto's. Iemand een idee aub? De software van de pc is up-to-date en ook iTunes is de laatste versie. Ik heb intussen naar Apple gebeld op het 0800 nr, ik ben een echte leek maar de persoon aan telefoon wist er totaal niks van! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, correctie: iTunes versie 12.1.3 is de laatste nieuwe update geweest maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor jouw probleem zal er een Windows Vista deskundoloog aan te pas moeten komen. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Dit zou een verklaring kunnen zijn! Mijn iphone 4s is nog steeds ios7, durfde geen upgrade aan met dit oudere toestel maar mijn iPad 3 is wel ge-update naar ios9.
Nu, dit verklaart nog steeds niet waarom ik zaterdagavond 600 foto's van pc naar iPad heb kunnen overbrengen en vanaf zondagmorgen niks meer ..... (Vroeger stonden er 1046 op) Bedankt voor je berichtje! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar heeft jouw iPad dus de nieuwste iOS versie geupdate en deze wordt niet door jouw iTunes versie ondersteund. Vista zit inmiddels ook al in zijn extended support tot 2017 (en niet meer in mainstream support), dus dat is ook eindig. Misschien onderzoeken of je pc windows 10 aankan. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een vraag over ITunes. Ik kan mijn epub boeken niet meer synchroniseren met mijn iPad. Dit kan nu alleen met gekochte boeken.
heeft iemand nog een tip om toch mijn epub boeken in mijn ibooks te zetten. |
|
||||
|
||||
iTools gebruiken of ze emailen naar je ipad en dan openen met ibooks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beeldafmeting bij gebruik van airplay | jukie256 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 07-07-14 23:28 |
iTunes blokkeert bij poging tot synchronisatie | houthacker | iTunes | 1 | 07-07-14 09:44 |
Mac OS X: itunes setup met gebruik van nas als itunes server | aee74 | iTunes | 1 | 11-05-13 21:06 |
Windows: Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat | boswachter85 | iTunes | 1 | 01-02-13 21:45 |
ipad start opnieuw op bij gebruik xbmc | bramsesje | iPad Apps | 1 | 30-08-12 13:44 |
|
|