download ios10 bestand verwijderen na installatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De iOS10 update is gedownload via itunes maar ik zag dat deze toch redelijk wat plaats innam op mijn Macbook schijf. is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
download ios10 bestand verwijderen na installatie
Hallo,
De iOS10 update is gedownload via itunes maar ik zag dat deze toch redelijk wat plaats innam op mijn Macbook schijf. is er een mogelijkheid om deze na de installatie op mijn Iphone te wissen van mijn Mac schijf? Ik kan ze alleszins niet vinden en een zoektocht op het net heeft tot nu toe niets opgeleverd. Thx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
itunes - Where are iOS updates in El Capitan located on Mac - Ask Different |
|
|||
|
|||
Ah ja, niet de juiste trefwoorden gebruikt zeker . Bedankt Timosha. Is het veilig dit bestand te verwijderen of heeft iTunes dit nog nodig? is toch 2,47GB die terug vrij zou komen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens: wat voor een minuscuul schijfje zit er in die MacBook dat 2.47 GB al een probleem is? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Verwijderen originele bestand iTunes | Zindag | iTunes | 9 | 28-10-14 15:23 |
Leeg temp bestand in contacten iCloud verwijderen | fons0710 | iPhone algemeen | 0 | 13-07-12 00:02 |
Pages download icloud bestand niet | Cliffiphone4 | iCloud | 0 | 10-11-11 21:50 |
3G app installatie na download in iTunes | eggphone | iPhone Apps | 3 | 27-09-11 22:52 |
Download bestand vanaf een server | sentmen | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 06-10-10 13:33 |
|
|