iTunes crashed onder Sierra discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een groot probleem met iTunes onder Sierra. Hij speelt ongeveer 5 tot 10 nummers en dan crashed iTunes. Ik heb al een schone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes crashed onder Sierra
Ik heb een groot probleem met iTunes onder Sierra. Hij speelt ongeveer 5 tot 10 nummers en dan crashed iTunes. Ik heb al een schone installatie uitgevoerd, maar helaas het helpt niks. Onder Capitain had ik deze problemen niet en downgraden kan helaas niet. Wie o wie heeft een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het probleem is opgelost. De laatste update van Last.fm doet iTunes crashen onder Sierra in ieder geval.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FW3.0: na installatie SBsettings crashed mobile iTunes | MP3-junky | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-06-09 18:05 |
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone | Guido85 | iTunes | 1 | 03-04-09 20:28 |
Windows: iTunes crashed zodra ik op Film druk | Amp. | iTunes | 0 | 27-07-08 14:45 |
Windows: iTunes niet te installeren onder XP | Peter Grob | iTunes | 2 | 26-05-08 01:49 |
|
|