Dubbele afspeellijst na synchronisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen! Ik zit met een vervelend probleempje op iTunes: Mijn afspeellijsten zien er voor de gemakkelijkheid zo uit: A B C ... Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dubbele afspeellijst na synchronisatie
Hallo Allen!
Ik zit met een vervelend probleempje op iTunes: Mijn afspeellijsten zien er voor de gemakkelijkheid zo uit: A B C ... Als ik nu een nieuw liedje toevoeg aan A en synchroniseer, ziet het er als volgt uit: A A1 B C ... iTunes maakt dus telkens een dubbele afspeellijst aan als ik muziek toevoeg. In beide afspeellijsten staan identiek dezelfde nummers. Als ik deze A1 dan verwijder en terug op sync (toepassen) duw, gaat hij wel gewoon weg. Iemand een idee aan wat dit kan liggen? Voor 1 afspeellijst is dit oke, maar meestal voeg ik liedjes toe aan 20+ lijsten. Mvg HC |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mailproblemen - dubbele mail & synchronisatie | Deesazter | iPhone algemeen | 2 | 24-09-14 19:34 |
Muziek: Afspeellijst probleem | Bardfielt | Muziek, foto & video | 0 | 19-02-10 15:45 |
Windows: Afspeellijst, nl: | Kwiq | iTunes | 0 | 16-02-10 17:30 |
Na muziek synchronisatie dubbele albums | mitchell1984 | iTunes | 3 | 01-11-09 20:00 |
Windows: Slimme afspeellijst | mana_chico | iTunes | 3 | 22-04-09 10:32 |
|
|