Ik heb problemen met gecodeerde iPhone backup in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kom er niet uit. Ik heb een iPhone 6s, maakte regelmatig een backup via iTunes op mijn mac. Ik wil nu een 6s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb problemen met gecodeerde iPhone backup in iTunes
Hallo,
Ik kom er niet uit. Ik heb een iPhone 6s, maakte regelmatig een backup via iTunes op mijn mac. Ik wil nu een 6s Plus gaan gebruiken. Ik heb beide toestellen dus nog. De backups van de 6s zijn (zonder dat ik dat wist) gecodeerd op mijn Mac geplaatst. Ik weet dit wachtwoord niet. Aangezien ik de 6s ook nog heb, kan ik eenvoudig een nieuwe backup maken en die vervolgens naar de Plus overzetten. Echter: ik krijg iTunes niet van de optie "gecodeerd" afkrijgen, zonder dat ik het wachtwoord invoer. Ik heb de oude kopieën al verwijderd, en de voorkeuren van iTunes. Alles zonder resultaat. Wie heeft een idee?? Alvast heel hartelijk dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je snelle reactie!
Ik zit nu in mijn sleutelhanger, maar zie (als ik zoek op backup, zoals jij hebt gedaan), geen iphonebackup staan. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 August 2017 om 21:53 ---------- Ik begrijp het niet: ik heb mijn mac opgestart i bootcamp, tunes geïnstalleerd en ook daar staat standaard gecodeerd aan als ik mijn 6s wil backuppen. Als ik de Plus er aan hang, staat dit niet aan. Wordt deze instelling op de een of andere manier bepaald of vastgelegd op de iPhone? Beide toestellen hebben zelfde versie van iOS. |
|
|||
|
|||
Het wachtwoord staat inderdaad op de iPhone, niet in de sleutelhanger van de Mac.
Aldus dit artikel: Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als je het verder beter weet dan Apple, help vooral de TS zou ik zeggen. |
Labels |
gecodeerde backup, iphone 6s, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachtwoord gecodeerde reservekopie resetten? | Hoek88 | iPhone algemeen | 8 | 29-12-18 00:55 |
Itunes backup problemen | Congierge | iPhone algemeen | 0 | 01-12-13 17:57 |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
Gecodeerde bestanden bestaan maar komen niet in app bundle | Werner291 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-11-12 23:35 |
iPhone 4 backup problemen na iOS 5 | Lvcie | iPhone algemeen | 4 | 01-11-11 02:04 |
|
|