//

iTunes podcasts

iTunes podcasts discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht hebben mensen hier ervaring mee Ik heb verschillende Apple producten en maak veel gebruik van de iTunes Podcasts (een afzonderlijke app op zowel iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-17, 13:38
Qcollective Qcollective is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 37
Standaard iTunes podcasts

Wellicht hebben mensen hier ervaring mee

Ik heb verschillende Apple producten en maak veel gebruik van de iTunes Podcasts (een afzonderlijke app op zowel iPhone als AppleTV) en ik vind de app hartstikke prima werken. Het synchroniseren tussen deze apparaten werkt echt bijzonder goed. Zo kan ik zonder problemen een podcast tijdens het rijden luisteren op m'n iPhone en, zodra ik thuiskom, verder afluisteren op de AppleTV.

Als desktop gebruik ik echter Linux (Fedora 26) en ik vroeg me af of het mogelijk is om diezelfde sync te hebben op m'n desktop. Ik werk natuurlijk veel op de computer en soms wil je gewoon even verder luisteren met je koptelefoon op. Natuurlijk zijn er podcast clients op Linux, maar ik ken er geen die toegang heeft tot de iTunes Store, laat staan kan synchroniseren.

Ik heb natuurlijk al geprobeerd om, via Wine, iTunes te installeren, maar dat werkt totaal niet. Zijn er ook andere mogelijkheden? Is er bijvoorbeeld een webclient die kan synchroniseren met iTunes Podcasts? Dat zou bijvoorbeeld al erg helpen.

Tot zover m'n eerste draadje op iCulture
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Podcasts van IPhone 4S overzetten naar ITunes Illenium iTunes 0 29-01-13 02:01
podcasts van iphone naar itunes syncen?? MarkP iTunes 0 18-05-10 17:08
Windows: Podcasts in iTunes niet te downloaden zwink iTunes 3 10-09-08 22:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.