Verandering in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren kreeg ik op de pc een melding van de nieuwste iTunes versie en vrij onnadenkend meteen laten updaten. Na installatie kreeg je de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verandering in iTunes
Gisteren kreeg ik op de pc een melding van de nieuwste iTunes versie en vrij onnadenkend meteen laten updaten.
Na installatie kreeg je de melding dat iTunes zich voortaan alleen concentreert op het muziek gedeelte. Het tabblad Apps is verdwenen. Je kunt geen apps meer downloaden en bijwerken via iTunes. Alle apps moeten nu meteen ip het idevice gedownload worden. Ik weet niet vanwaar deze keuze, maar het is nu dus anders. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat had deze site donderdag al gemeld:
https://www.iculture.nl/nieuws/itune...ore-verdwenen/ Voortaan dus niet meer mogelijk om een App lokaal te bewaren voor het geval die uit de App Store verdwijnt?
|
|||
|
|||
Dat nieuwsbericht had ik dan even gemist.
En inderdaad dat lokaal bewaren vind ik wel nuttig. Is een downgrade nog mogelijk? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verandering paar functies hoe? :p | jeroen1303 | iPhone algemeen | 1 | 09-09-12 17:14 |
Verandering aan muziek via Itunes worden niet op Iphone weer gegeven | TheEntity | Muziek, foto & video | 0 | 02-01-12 00:22 |
Rare (Naams)verandering App! | herk0039 | iPhone Apps | 2 | 10-06-11 02:00 |
iPhone: Verandering pc | memphis | Jailbreak | 0 | 05-02-11 16:24 |
Kleine verandering in 3.1? | JohnnyGui | iPhone algemeen | 16 | 17-09-09 11:33 |
|
|