//

Volgorde bij albums sorteren niet goed

Volgorde bij albums sorteren niet goed discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem: ik geef in mijn vrije tijd sportles en daarvoor ontvang ik elk kwartaal nieuwe muziek. Zo ook voor Q1 van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-17, 14:04
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Volgorde bij albums sorteren niet goed

Ik heb een vreemd probleem: ik geef in mijn vrije tijd sportles en daarvoor ontvang ik elk kwartaal nieuwe muziek.

Zo ook voor Q1 van komend jaar. Ik heb de muziekbestanden naar iTunes gesleept zoals ik dat altijd doe. Ik sorteer mijn audio op albumnaam, zodat deze netjes op volgorde in iTunes staan en ook op mijn iPhone.

Tot mijn verbazing zag ik dat release 57 niet na release 56 komt, maar tussen release 52 en 53 in staat. Ik heb me rot gezocht naar tags die verkeerd zouden zijn, maar alles staat goed.

Bovendien kan het niet aan een verkeerde tag liggen lijkt me, want dat zou beteken dat er qua benaming (a tot z en 0 tot 1) tussen release 52 en 53 "ruimte" zit die nu door release 57 ingenomen wordt. Met andere woorden: iTunes telt als volgt op: 52,57,53. Hoe vaak ik ook op <album> boven aan de lijst heb geklikt om opnieuw te sorteren.

Hoe kan dit opgelost worden zodat alles weer op volgorde staan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S batterij ervaringen, goed of niet goed ? Misterx2 iPhone algemeen 27 17-01-14 13:01
Albums sorteren tims22 iPhone algemeen 1 04-08-10 22:48
Windows: IPhone herkent albums niet goed MvdDungen iTunes 6 07-01-10 19:01
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? andre-nl Muziek, foto & video 8 16-06-08 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.