//

Hoe lang doet een backup van iTunes erover

Hoe lang doet een backup van iTunes erover discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier duurt een backup zo'n 3u... Ik word er echt gek van. (Ik ben er ook zeker van dat de iPhone aan een USB2.0 poort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-09-08, 23:10
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Hier duurt een backup zo'n 3u... Ik word er echt gek van. (Ik ben er ook zeker van dat de iPhone aan een USB2.0 poort hangt)

"even" upgraden naar de nieuwste firmware (of een restore uitvoeren, mijn iPod functie is alle muziek kwijt, terwijl er 6gb aan mp3s op de iPhone staan) duurt dus eeuwen...

Eerst duurt het 3u om de backup te maken, dan 15 min om te restoren, dan weer 3u om de backup terug te zetten.. Resultaat: een hele dag werk... (PC staat in mijn slaapkamer en hem 's nachts laten werken is niet zo aangenaam)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-09-08, 08:35
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

dit ga je niet menen, hij is nu idd al dik 3 uur bezig een reservekopie te maken, iPhone 2G 8gig waarvan maar 3 in gebruik.. 3 gig downloaden op een 28K8 modem gaat sneller!
kan je dit zonder problemen cancellen?

EDIT
ach laat ook maar met die vraag fok die hele appelzooi, ik doe gewoon cancel.. vrijdag 2.1 toch?

__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #23  
Oud 12-09-08, 13:19
daanramaekers daanramaekers is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb een vraag die gedeeltelijk hiermee te maken heeft!
Een backup en synch duurt bij mij echt niet lang (30 seconden tot een minuut) en ik heb een 16-tal apps vanuit de appstore/cydia.
Toen de appstore online ging heb ik 5 applicaties gekocht via de iphone, deze staan nu ook in itunes! Alle applicaties die ik vervolgens heb aangeschaft krijg ik echter niet te zien in het "programma" venster van itunes. itunes geeft tijdens backup/synch echter wel aan dat hij ze overzet, ik krijg ook geen foutmelding, maar ze staan er gewoon niet bij in het programma overzicht in itunes!
Ik heb alles goed aangevinkt staan voor de synch, heb al enkele keren op "aanschaffen overzetten" geklikt en steeds doet ie net alsof hij ze overzet, geen foutmeldingen, maar ze komen er gewoon niet bij te staan in itunes!
Ik begrijp er niets van, iemand een idee?
Alvast bedankt!
  #24  
Oud 14-09-08, 14:14
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Voor het dis- en enabelen van de backup functie in iTunes is er inmiddels een prima progje, iPhone Backup Switch genaamd, beschikbaar. Dit progje is gemaakt door ene Dennis Nederlof. Je kan het progje hier downen. Bij mij werkt dit perfect!
  #25  
Oud 27-01-09, 23:24
Rsport20 Rsport20 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Sorry voor de *Burmp* maar kon geen ander topic hierover vinden.

Bij mij duurt het ook uren voordat hij gesynchroniseerd is. Dit is toch niet normaal !
Ik heb 20 apps erop en 1 filmpje verder niets bijzonders.

Is hiervoor inmiddels al een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf een app ontwikkelen, hoe lang duurt dat eigenlijk? bogus2010 Ontwikkelen voor iOS 7 12-10-10 13:20
hoe maak ik een backup van me iphone? Danny88 Archief 1 25-03-09 21:25
Hoe lang duurt een restore? stenito Archief 5 29-07-08 13:18
hoe lang nog een iphone uit USA? digiboudy71 Chat en geruchten 14 30-03-08 10:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.