//

iPad info in finder leeg

iPad info in finder leeg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad synchroniseert niet meer met mijn Mac. de iPad is wel zichtbaar in de finder, maar de informatie rechts is leeg, alleen een bericht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-20, 15:13
CeMe CeMe is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard iPad info in finder leeg

Mijn iPad synchroniseert niet meer met mijn Mac.
de iPad is wel zichtbaar in de finder, maar de informatie rechts is leeg, alleen een bericht over een iPad herstel. Dus geen balk met 'algemeen' etc.
De iPad informatie in iTunes of Apple TV is niet zichtbaar 'geselecteerd apparaat is niet vindbaar".
Is gebeurd nadat ik UniConverter (nieuwe naam voor Handbrake) had aangeschaft en een keer een filmpje op de iPad had gezet. De normale versie heeft een upload naar de iPad, de versie uit de store niet. Ik heb de versie uit de store aangeschaft (met het idee dat dit handiger was, was dus niet zo). De versie van de site weer gestart, die kan dus wel videobestanden uploaden. Heeft UniConverter mijn iPad files verhaspeld?
Verbinding vertrouwen is gebeurd, herstel van all instellingen (dus nog niet volledige reset) ook al gebeurd op de iPad.
Iemand een idee?
Als ik een iPhone aansluit werkt het wel.

Laatst gewijzigd door CeMe; 06-07-20 om 15:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipad, mac, synchroniseren, tvapp, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: ipad 3 jailbreaken info!? Dutchgio Jailbreak 10 25-05-12 21:11
Video: Video info op de ipad wesley026 Muziek, foto & video 0 18-05-11 14:21
Windows: Itunes Iphone info venster Leeg.. hoe kan ik dit oplossen? AquaDragon iTunes 2 17-12-10 16:26
Batterij snel leeg door pushfix.info!? tsja.... iPhone algemeen 0 26-01-10 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.