Afspeelvolgorde wijzigen in iTues voor mijn iPod discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van mijn oude vertrouwde iPod voor het afspelen van muziek tijdens mijn Line Dance groep. Een probleem waarmee ik regelmatig worstel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspeelvolgorde wijzigen in iTues voor mijn iPod
Ik maak gebruik van mijn oude vertrouwde iPod voor het afspelen van muziek tijdens mijn Line Dance groep. Een probleem waarmee ik regelmatig worstel is het feit dat ik plotseling de afspeelvolgorde in een playlist niet meer kan wijzigen door de nummers met de muis naar de juiste plaats te slepen. Er verschijnt alleen een rode 1 maar het gewenste nummer laat zich niet verplaatsen. Het is om "gek" van te worden terwijl ik denk dat de oplossing heel simpel moet zijn. Mijn vraag: wat doe ik verkeerd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn ontgrendelingscode wijzigen | Curada | iPhone algemeen | 3 | 02-12-13 13:34 |
Muziek: afspeelvolgorde muziek | debievre | Muziek, foto & video | 7 | 07-11-10 15:40 |
onbekende fout in itues store(-9808) | ikkeuut | iPhone algemeen | 0 | 14-04-10 11:54 |
iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues | Pathoo | iPhone algemeen | 3 | 16-12-09 19:33 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
|
|