Apparaten muziek verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone6 (nog steeds tevreden mee hahah). Als ik deze koppel aan iTunes op mijn Windows 10, dan zie ik naam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apparaten muziek verwijderen
Hallo allemaal,
Ik heb een iPhone6 (nog steeds tevreden mee hahah). Als ik deze koppel aan iTunes op mijn Windows 10, dan zie ik naam van mijn iPhone links in iTunes staan. Het probleem is het volgende. Onder mijn iPhone zie ik een aantal mappen waaronder muziek. Als ik hierop klik dan zie ik een hoop aantal dingen staan voornamelijk gespreksmemo's en een aantal muziek nummers. Ik kan ze niet verwijderen. Ik kan alleen selecteren en dan als ik met rechtermuisknop klik; geeft ie melding ''toevoegen aan iPhone''. Hoe kan ik deze bestanden verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari sync tussen apparaten verwijderen | Basful | iPhone algemeen | 0 | 30-08-16 00:40 |
Bluetooth apparaten verwijderen | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 30-07-15 17:18 |
Apparaat verwijderen bij Mijn apparaten in ICloud | Kruiskabel | iPhone algemeen | 2 | 13-03-15 19:19 |
Email tegelijk verwijderen van beide apparaten? | ppnd49 | iPhone algemeen | 5 | 04-11-14 10:31 |
Probleem bij verwijderen bluetooth apparaten | marc010 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 22:52 |
|
|