Films van TV+ ook op Mac bekijken? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag ingetekend op een jaar gratis AppleTV+ voor mijn iPhone. De tijd hiervoor was bijna afgelopen ;-) Nu vroeg ik me af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films van TV+ ook op Mac bekijken?
Ik heb vandaag ingetekend op een jaar gratis AppleTV+ voor mijn iPhone.
De tijd hiervoor was bijna afgelopen ;-) Nu vroeg ik me af of je die films dan ook op een Mac (10.14.6) kan bekijken. Moeten/kunnen die dan op een of andere manier in iTunes (12.9.5.5) worden gezet? Als test heb ik 1 film gedownload. En ik kan die film afspelen op mij iPhone. Ook klikte ik bovenaan op het knopje “Toevoegen”. Alhoewel ik nu niet weet waar dat is toegevoegd. Thanx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films van mijn pc op de iPad zetten en bekijken | ffkijke | iPad Apps | 16 | 26-12-12 17:02 |
films in iTunesMatch bekijken | iEls | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 07-05-12 12:51 |
Films bekijken op iPad | Arieontravel | iPad Apps | 6 | 05-02-12 22:47 |
bekijken van films op de Iphone | rosje86 | iPhone algemeen | 0 | 06-12-11 22:03 |
Welke app om films te bekijken | Mik075 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-02-10 00:37 |
|
|