//

Filesharing met iTunes iphone to win10

Filesharing met iTunes iphone to win10 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg dan het scherm download(1) in de bijlage. Vlg https://www.youtube.com/watch?v=NUll3fKgWz8&t=191s om 2:52 min horen daar ook knoppen 'add..' en 'save' bij; met klikken op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-21, 15:19
ceesvb ceesvb is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 56
Standaard Filesharing met iTunes iphone to win10

Ik krijg dan het scherm download(1) in de bijlage.

Vlg https://www.youtube.com/watch?v=NUll3fKgWz8&t=191s om 2:52 min horen daar ook knoppen 'add..' en 'save' bij; met klikken op de laatstgenoemde knop kan het over te zetten bestand worden bewaard in de laptop.

Opgelost: bij de topics op youtube zijn deze knoppen telkens meteen zichtbaar; bij mij vallen ze bij het verschijnen van het window met de pics van de apps en bestanden onder het lager gelegen window en moet het omhoog worden geschoven, waarna ze zichtbaar worden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png download (1).png‎ (39,3 KB, 12x gelezen)

Laatst gewijzigd door ceesvb; 06-06-21 om 16:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-21, 23:40
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Smile

Zou je een grotere foto kunnen plaatsen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone is geblokkeerd verbind met itunes: itunes is nooit ingesteld Diksdesign iPhone algemeen 1 01-09-14 22:04
Up-to-date filesharing via WD MyCloud? Persmoment Desktop-applicaties 0 18-02-14 16:52
iTunes muziek op iPhone maar niet meer in iTunes Abbey iPhone algemeen 1 14-01-13 20:14
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist leopold3 iPhone algemeen 3 30-10-12 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.