Zoek app indeling in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik zoek in Itunes om de appindeling van mijn Iphone 12 pro max te kiezen. Die krijg ik maar niet gevonden. Had gegoogled ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek app indeling in Itunes
Hallo iedereen,
Ik zoek in Itunes om de appindeling van mijn Iphone 12 pro max te kiezen. Die krijg ik maar niet gevonden. Had gegoogled maar wordt daar niet veel wijzer van. Er zou een app tabblad zijn maar dioe zie ik zo niet , moet ik iets aanvinken oid ? Of..is het niet meer mogelijk ? Ik heb als bijlage een screendump gemaakt met wat ik nu heb met de laatste versie Itunes. Mijn iphone heeft de laatste IOS.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt iTunes lang niet gebruikt kennelijk
Dat je daar Apps kon zien, is al jaren niet meer zo. Vanaf iOS 11 niet meer (dacht ik). |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wijziging app indeling in iTunes, wordt na syncen, niet overgenomen op iPhone. | tbruin | iPhone Apps | 0 | 10-02-13 16:25 |
indeling behouden bij synchroniseren met Itunes | bmonninkhof | iTunes | 6 | 18-08-11 00:07 |
Itunes onthoudt indeling iconen niet | ra(MONSTER) | iTunes | 0 | 10-03-10 22:50 |
Windows: iTunes Bibliotheek Indeling | Derenze | iTunes | 0 | 12-05-09 19:16 |
|
|