//

iTunes update geen apps en geen verbinding met iPhone 12

iTunes update geen apps en geen verbinding met iPhone 12 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Windows PC met Vista en iTunes 12.1.3.6. Ik heb tot een dikke week geleden altijd de apps bijgewerkt in in iTunes (updates). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-21, 20:01
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard iTunes update geen apps en geen verbinding met iPhone 12

Ik heb een Windows PC met Vista en iTunes 12.1.3.6.

Ik heb tot een dikke week geleden altijd de apps bijgewerkt in in iTunes (updates). Ook synchroniseerde ik daar tot een week mijn (nu voormalige) iPhone 6 mee zonder problemen.

Sinds vorige week kan ik geen apps meer updaten in iTunes. Ik krijg dan de melding "The iTunes Store is unable to process purchasses at this time. Please try again later".

Nu ik een nieuwe iPhone 12 heb wilde ik deze synchroniseren via iTunes om er muziek op te zetten en ik krijg de melding "itunes kan geen verbinding maken met deze iPhone. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (0xe800000A)".

Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-21, 14:32
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Windows Vista ? Ik denk dat dat je probleem is. Afgezien van het feit dat Vista al sinds 2017 niet meer gesupport is.
Ik denk dat je iPhone 12 de nieuwste iTunes versie nodig heeft, en die draait volgens mij niet op Vista.
  #3  
Oud 29-06-21, 21:11
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Dat weet ik wel zeker .

Is er toch een manier om mijn iPhone 12 te synchroniseren met mijn Vista PC?

De apps kan ik weer updaten (geen idee hoe de “storing” kwam en ook weer opgelost is).
  #4  
Oud 29-06-21, 21:14
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dan bedoel je waarschijnlijk zonder de flauwe melding “ja, door Windows te updaten”.

iTunes gaat het in ieder geval niet worden. Misschien dat een andere tool je iets kan laten doen. Kan 3utools wellicht iets hiermee ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleID iTunes geen verbinding na update iOs6 Spurrea iPad algemeen 5 21-10-12 12:10
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 Dylann iTunes 10 08-12-11 20:46
iPhone 4S - geen verbinding met iTunes .. Kimagine iTunes 0 28-10-11 15:34
Mac OS X: itunes maakt bij update geen verbinding flakkee-john iTunes 0 21-10-10 02:17
Iphone 3G geen verbinding met itunes gertu iTunes 1 04-02-09 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.