Computer machtigen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier een fix voor mensen die last hebben bij het vragen van machtiging elke keer ze syncen. http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/i...dheid-fix.html...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier een fix voor mensen die last hebben bij het vragen van machtiging elke keer ze syncen.
https://forum.iculture.nl/f28/i...dheid-fix.html |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mooi zo PasQ.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij vraagt hij af en toe voor een programma te machtigen. Dit vertrouw ik niet helemaal en geef geen machtiging. Wil mijn gekochte apps niet verliezen door een app te proberen alvorens te kopen die om een machtiging vraagt.
Grtzzz |
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem ook vanaf de laatste upgrade van iTunes.
Oplossing was echter simpel. Na upgrade wordt er een nieuwe snelkoppeling naar iTunes geplaatst onder "programma's". Gebruik je deze nieuwe snelkoppeling, dan is het probleem opgelost, gebruik je de oude snelkoppeling dan kreeg ik ook telkens dezelfde foutmelding en miserie. Nu eenvoudig opgelost. lancia |
|
|||
|
|||
Dat werkt alleen als die installatie nog bestaat. Ik heb het over vorige installaties, zoals mijn computer met XP. Dat heb ik niet meer. Maar die machtiging bestaat nog wel.
|
|
|||
|
|||
En hoe gaat dat precies met windows xp?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit topic gevolgt maar helaas is het probleem niet verholpen bij mij. Iemand nog een tip voor mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Computer machtigen | rikschouten | Archief | 2 | 14-03-10 22:12 |
Probleem computer machtigen alle apps crashen | Huub82 | iTunes | 7 | 06-03-10 02:02 |
Windows: Computer machtigen | naomi93 | iTunes | 2 | 20-02-10 12:49 |
Computer machtigen | MaikV | Archief | 2 | 21-11-09 10:07 |
Windows: computer machtigen | wdwdlp | iTunes | 3 | 04-06-09 20:15 |
|
|