//

Waar vind ik de instellingen voor muzieksynchronisatie?

Waar vind ik de instellingen voor muzieksynchronisatie? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een grote muziekbibliotheek (600 GB) in Music (voorheen iTunes) op een MacBook Pro die ik synchroniseer met mijn iPhone voor geselecteerde artiesten, albums ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-23, 11:35
RogerR RogerR is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard Waar vind ik de instellingen voor muzieksynchronisatie?

Ik heb een grote muziekbibliotheek (600 GB) in Music (voorheen iTunes) op een MacBook Pro die ik synchroniseer met mijn iPhone voor geselecteerde artiesten, albums en nummers. Onlangs moest ik de bibliotheek volledig opnieuw installeren en opbouwen vanwege verschillende fouten (te beginnen met iTunes error -54).
In de vorige versie van mijn bibliotheek had ik een uitgebreide selectie gemaakt van verschillende artiesten, complete albums en geselecteerde nummers om regelmatig te synchroniseren met mijn iPhone. Nu met de nieuwe herbouwde bibliotheek ziet de iPhone, terwijl hij verbonden is in Finder, de bibliotheek niet als de oude en het enige wat ik krijg is de melding dat synchroniseren alle oude muziek van de iPhone zal wissen en een nieuwe selectie zal opbouwen. Mijn vraag is of het mogelijk is om de oude synchronisatie-instelling te herstellen, zodat ik die kan gebruiken om de nieuwe synchronisatie te maken in plaats van al mijn artiesten, albums en ongeveer 60.000 nummers te moeten doorlopen om ze handmatig te selecteren voor synchronisatie met de iPhone.
Kunnen de oude synchronisatie-instellingen op de een of andere manier ergens vandaan worden gehaald?

Ik hoop dat de essentie van mijn probleem duidelijk is en dat iemand een werkbare oplossing kan bieden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar vind ik de knop 'settings' voor de standaard Iphone calendar app? ellenengbers iPhone Apps 1 18-07-14 11:31
waar vind je zelfgemaakte hoesjes voor 5c? julieclarysse iPhone accessoires en onderdelen 3 23-04-14 20:54
iPhone: Waar vind ik de IPSW voor Redsnow?? DaMeastro Jailbreak 1 05-07-10 19:47
waar vind ik instellingen via Wi-Fi Innemee Wi-Fi 2 28-07-08 15:14
Waar vind ik dock adapters voor iPhone 1.0? Spikes iPhone accessoires en onderdelen 2 23-07-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.