Waar slaat iTunes reservekopieen iPhone op? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) vista doe je gewoon START>intypen''appdata'' dan zie je in doorzichtig mapje en dat is um...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vista doe je gewoon START>intypen''appdata'' dan zie je in doorzichtig mapje en dat is um
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
net iOS 4.0 erop gezet, nu wil ik alleen men foto's weer uit de reservekopie halen... gaat dat?
|
|
|||
|
|||
Ik ben al me muziek kwijt geraakt! Kan je die ook uit de reserve kopie halen? Net zoals de vraag hierboven, maar dan met me muziek?.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zijn trouwens flinke mappen, ruim 200 MB groot
Wat zijn nou de belangrijkste bestanden waar je instellingen etc in staan ?
|
||||
|
||||
iemand idee waar deze te vinden is met windows 7?
|
|
|||
|
|||
Zou ik ook wel eens willen weten. Vindt em nergens
|
|
|||
|
|||
Windows 10 locatie:
C:\Users\[username]\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ default encrypted. Bij mij 12300 files (16 GB iPhone) |
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: In 2010 was er nog geen sprake van Windows 8 en 8.1 laat staan van Windows 10. |
|
||||
|
||||
No time like the present...
Trouwens...zijn deze folders niet verborgen..? En dient gebruiker desgevallend zijn/haar folderopties aan te passen..? k'Weet het niet meer sinds ik op mijn Macske zit... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes slaat nummers autom. op in Bibliotheek | Kurtje | iTunes | 0 | 08-12-10 23:12 |
Windows: iTunes maakt geen nieuwe reservekopieën meer | jayjay00 | iTunes | 0 | 19-08-10 15:21 |
Waar slaat 1password gegevens op? | bruut | iPhone Apps | 1 | 10-08-08 12:05 |
|
|