Nummers "stotteren" in het begin.. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als in Itunes nummers wil afspelen dan stottert het nummer ongeveer 1 a 2 seconden. Dit is bij elk nummer en altijd in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummers "stotteren" in het begin..
Elke keer als in Itunes nummers wil afspelen dan stottert het nummer ongeveer 1 a 2 seconden.
Dit is bij elk nummer en altijd in het begin van het nummer. Het is eigenlijk de enige reden waarom ik nog steeds winamp gebruik. Hebben of hadden hier ook last van of heeft er iemand een oplossing voor? Word er een beetje gek van |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn nummers haperen ook bij iTunes. Om de 10 seconden ofzo dan hapert ie ff. Dit heb ik met Winamp niet.
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde sinds ik 8.0.1 erop gezet heb......
bij een nieuw nummer 1 a 2 seconden, dan gaat het weer goed. Pascal |
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook gehad, bij dit soort dingen is er maar één optie:
Code:
format c: |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|