MBP ziet mijn iPhone 3g niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumers. ik zit met een probleem. ik sync mijn iphone 3g altijd op me MBP. Deze heb ik 2dagen geleden opnieuw geinstalleerd. Alleen nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MBP ziet mijn iPhone 3g niet
Beste forumers.
ik zit met een probleem. ik sync mijn iphone 3g altijd op me MBP. Deze heb ik 2dagen geleden opnieuw geinstalleerd. Alleen nu ziet itunes mijn iphone niet meer. Me macpro thuis ziet me iphone nog keurig, en ook de mac van me vriendin ziet hem keurig. ik gebruik in al de gevallen de zelfde kabel dus dat zou het niet mogen zijn. Ik heb itunes 8.0 en 8.0.1 inmiddels meerdere keren geinstalleerd zonder resultaat. Als ik mijn iphone aansluit ziet me mbp hem wel want itunes wordt keurig gestart. maar daar blijft het wel bij. Het lijkt wel alsof hij een driver ofzo mist (hoewel dit niet zou mogen) Kan iemand mij helpen ?? bedankt Menno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verwijder iTunes samen samen met de MobileDevice.framework in system/library/privateframeworks.
Daarna iTunes weer opnieuw installeren.
|
|||
|
|||
bedankt voor je info
mocht helaas niet helpen (ook die map van me macpro naar me mbp werkte niet) |
|
|||
|
|||
Andere poort op je mbp geprobeerd? De mbp ook al gereboot?
|
|
|||
|
|||
jep dat mocht allenmaal niet werken.
Beng bang dat het recoveren gaat worden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn itunes ziet mijn iphone niet. | matthewnl079 | iTunes | 3 | 19-06-11 18:51 |
Windows: iTunes ziet mijn iPhone niet | controleur | iTunes | 2 | 04-05-11 17:41 |
iPhone ziet mijn Wi-Fi netwerk niet. | xl3igplayer | Wi-Fi | 4 | 26-03-11 19:01 |
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS | dennis33 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-10 01:00 |
WinSCP,etc ziet mijn iphone niet | Chewbaka | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 01:06 |
|
|