//

iTunes speelt nummers niet meer af!

iTunes speelt nummers niet meer af! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net 4 albums toegevoegd in iTunes en daarna heb ik ze een beetje bewerkt met andere titel/illustratie enz. om het mooier en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-08, 05:00
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard iTunes speelt nummers niet meer af!

Hallo,

Ik heb net 4 albums toegevoegd in iTunes en daarna heb ik ze een beetje bewerkt met andere titel/illustratie enz. om het mooier en overzichtelijker te maken. Ik kon toen ALLE nummers afspelen.

In de Album-map zelf op mijn harde schijf heb ik alleen de titel van de map gewijzigd en een paar tekstdocumenten/JPEG-bestanden verwijderd. (je weet wel, als je een album download dan krijg je allemaal van die tekstdocumenten en coverfoto's erbij)

Daarna heb ik iTunes weer opnieuw opgestart en opeens kon ik geen 1 nummer meer afspelen, ik krijg dan de volgende melding:

"Het nummer (...) kan niet worden gebruikt, omdat het originele bestand niet is gevonden. Wilt u ernaar zoeken?"

Wat is er gebeurd?? Ik kan alle nummers nog wel gewoon afspelen die op mijn harde schijf staan...

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-08, 06:16
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

je mag niet in de mappen de namen zitten te veranderen of wat dan ook, op je harde schijf.Dan vindt itunes die niet terug.
beste is om terug naar de orginele mappen te gaan of sleep de veranderde mappen terug opnieuw in itunes.Dan worden deze opnieuw geimporteerd en geinstallerd.
__________________
at your service
  #3  
Oud 04-10-08, 16:31
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard

Dus ik moet nu alle 4 albums van mijn iTunes verwijderen en dan opnieuw toevoegen in mijn bibiliotheek? Dus dan maakt 't niet zoveel uit als ik mijn mappen op mijn harde schijf bewerk? Want ik wil die tekstdocumenten en andere nutteloze bestanden verwijderen.

Dus ik kan beter eerst van te voren alle mappen op mijn harde schijf netjes maken en dan pas toevoegen in mijn bibliotheek, toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Iphone speelt muziek niet meer af. Barcre iTunes 5 20-11-11 12:43
Windows: itunes speelt nummer zonder ! niet af sunnygroenenboom iTunes 2 30-08-10 10:32
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06
Windows: Probleem met iTunes nummers spelen niet meer op volgorde maurice1991 iTunes 0 26-08-10 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.