een Itough en Iphone op dezelfde Itunes synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn vrouw heeft een Itough en ik heb een Iphone. nou wil ik deze op dezelfde Itunes aansluiten. kan dit ? we hebben nl beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
een Itough en Iphone op dezelfde Itunes synchroniseren
mijn vrouw heeft een Itough en ik heb een Iphone. nou wil ik deze op dezelfde Itunes aansluiten. kan dit ? we hebben nl beide verschillende programma's en muziek erop staan.
of gaat Itunes dezelfde muziek e.d. synchoniseren ? zodat beide apparaten dezelfde muziek op zit. dit willen we nl niet.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
idd hoe moet dat dan?
|
|
||||
|
||||
Of je vinkt bij beide devices aan dat je ze handmatig wilt beheren of je vinkt bij het tabblad muziek (bij je device) aan welke afspeellijsten je wilt synchroniseren.
Zo kan jij andere afspeellijsten aanvinken als je vrouw. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes | w.d | iTunes | 4 | 03-03-11 20:27 |
Sync iPhone 3GS en iPad met dezelfde iTunes | berryvh | iTunes | 2 | 04-02-11 19:46 |
Mac OS X: Verschillende iPhones + hun backups in 1 en dezelfde iTunes | digitrich | iTunes | 15 | 08-01-10 21:00 |
iPhone (eerste versie) en iPhone 3G synchroniseren met dezelfde Mac, probleem ? | iPhoneRobin | iTunes | 2 | 13-07-08 20:10 |
|
|