Exchange agenda naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) @ PeterTe mij heb je er zeker mee geholpen. Deed het al op jouw beschreven manier al maanden op m'n 3G maar sinds m'n 3GS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ PeterTe
mij heb je er zeker mee geholpen. Deed het al op jouw beschreven manier al maanden op m'n 3G maar sinds m'n 3GS kreeg ik maar 1 agenda te zien. Me ongans gezocht naar de optie om de overige agenda's aan te vinken. Wist niet meer dat ik naar de site moest gaan. Werkt nu weer als een zonnetje. Many thanks. Ps: Vreemd trouwens dat er een hele andere manier staat vermeld in het lijstje van de tips op de site van iphoneclub. Dit lijkt mij toch een betere manier. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda Items MS Exchange niet te wijzigen op Iphone | RudeDude | iPhone algemeen | 12 | 30-07-12 21:43 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Synchroniseren Exchange agenda | aeh | iPad algemeen | 2 | 10-11-10 19:28 |
Agenda iPhone 4 synched niet met exchange | Peterjh | iTunes | 0 | 25-08-10 10:52 |
Exchange agenda & Outlook agenda | salsajim | iTunes | 7 | 23-02-10 21:49 |
|
|