totale iTunes bibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kort vraagje: Hoe zie je hoeveel je totaal in je iTunes bibliotheek hebt staan, en dan bedoel ik: echt álles. Hoeveel ruimte het inneemt als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
totale iTunes bibliotheek
Kort vraagje:
Hoe zie je hoeveel je totaal in je iTunes bibliotheek hebt staan, en dan bedoel ik: echt álles. Hoeveel ruimte het inneemt als je synct naar je iPhone? En dan bedoel ik ook alles wat je bij de iTunes store hebt gekocht. Dus de totale omvang van de iTunes bibliotheek... Laatst gewijzigd door TheStijg; 08-12-08 om 19:24. Reden: aanvullingen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Plug je iPhone in of kijk op je iPhone onder instellingen -> algemeen -> info -> capaciteit - beschikbaar.
Verder kun je ook alles makkelijk optellen in iTunes. |
|
||||
|
||||
Hihi, ik heb (nog) geen iPhone...
Bij de App Store kan ik niet zien hoeveel MB/GB ik heb gekocht, wel hoeveel items het zijn (92). |
|
|||
|
|||
dan zul je naar op die apps moeten gaan iTunes en daar staat hoeveel ruimte het inneemt. en dan al die mb's gaan optellen
|
|
||||
|
||||
Heb ik gedaan...
412 mb, jeetje..!! rechter muisknop -> opschrijven hoeveel mb (is makkelijker met grote getallen, die kom je tegen... 0,1 mb en 70 mb... ) -> getallen optellen met mn telraam* en klaar is Kees, Nico, of wie d'r ook mee bezig was. Hehehe bedankt voor je antwoord *anno 2008 |
|
|||
|
|||
toch idd raar dat je het niet gewoon bij programma's in iTunes kan zien, maar mooi dat het is gelukt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb wel een "work around" gevonden/bedacht om in iTunes zelf te zien hoeveel ruimte de apps innemen. Niet echt Apple-like, maar het werkt:
... Laatst gewijzigd door InternetRebel; 10-12-08 om 12:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes bibliotheek | glitter35 | iTunes | 1 | 29-12-09 19:22 |
iTunes Bibliotheek | Derenze | Archief | 1 | 09-11-09 19:01 |
Windows: Itunes vergeet de bibliotheek... | Reloader | iTunes | 3 | 29-09-09 15:41 |
Windows: iTunes Bibliotheek Indeling | Derenze | iTunes | 0 | 12-05-09 19:16 |
Muziek: Bibliotheek Itunes bijwerken | Michaelangelo | Muziek, foto & video | 2 | 24-10-08 13:21 |
|
|