//

Status MobileMe account.

Status MobileMe account. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruikte de Trialversie, die liep 11-11-2008 af. Ik was nog niet in staat geweest te Reactiveren. Ineens zijn al mijn Contactpersonen + Agenda's van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-08, 13:08
snurkie snurkie is offline
• iOS 11.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar snurkie
Standaard Status MobileMe account.

Ik gebruikte de Trialversie, die liep 11-11-2008 af. Ik was nog niet in staat geweest te Reactiveren.
Ineens zijn al mijn Contactpersonen + Agenda's van mijn iPhone verdwenen.
Als ik NU reactiveer, zijn dan al mijn Contactpersonen + Agenda's nog aanwezig op het MobileMe account ???
Ik heb geen zin 79 Euro uit te geven, om alles weer opnieuw in te moeten voeren.
Applesupport NL weet het antwoord niet en supportmails (2) worden/zijn niet beantwoord binnen de beloofde 48 uur.
Trouwens zeer slechte service van Apple.

Weet iemand hoe het zit ???
__________________
Gezien vanaf de maan, zijn we allemaal even groot/klein.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-08, 01:16
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Sorry maar 11-11-08 is ook al eventjes geleden.

Makkelijk om te zeggen niet netjes van Apple, maar ook niet erg slim en snelle actie van jezelf.

Ik denk dat je je gegevens inderdaad kwijt bent nu
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #3  
Oud 07-12-08, 02:40
snurkie snurkie is offline
• iOS 11.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar snurkie
Standaard Opgelost

Nou sorry hoor het is nog geen maand.
Als ik 79 euro moet investeren, verwacht ik daar een beetje support bij.
Support NL kon mij sowieso niet helpen.
Toen heb ik met de US support gechat en die konden mij vertellen, dat de gegevens inderdaad gedelete waren.

Maar ik heb zelf de oplossing inmiddels gevonden.

Kwestie van sync MobileMe account uitschakelen.

En in iTunes Outlook Contactpersonen + Agenda weer aangevinkt.

En hopla ik had alles weer terug en 79 Euro rijker, geen MobileMe account meer nodig
  #4  
Oud 09-12-08, 19:46
NeoCracer NeoCracer is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snurkie Bekijk bericht
Nou sorry hoor het is nog geen maand.
Als ik 79 euro moet investeren, verwacht ik daar een beetje support bij.
Support NL kon mij sowieso niet helpen.
Toen heb ik met de US support gechat en die konden mij vertellen, dat de gegevens inderdaad gedelete waren.

Maar ik heb zelf de oplossing inmiddels gevonden.

Kwestie van sync MobileMe account uitschakelen.

En in iTunes Outlook Contactpersonen + Agenda weer aangevinkt.

En hopla ik had alles weer terug en 79 Euro rijker, geen MobileMe account meer nodig
Wel een kabel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account? Shorty007 iPhone algemeen 81 05-03-10 14:37
MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag sponzert iTunes 0 02-07-09 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.