MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een MobileMe account maar die werkt niet goed meer en Apple is er al een tijdje mee bezig. Aangezien dat account over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag
Hallo,
Ik heb een MobileMe account maar die werkt niet goed meer en Apple is er al een tijdje mee bezig. Aangezien dat account over 3 dagen afloopt heb ik een ander account op MobileMe gemaakt en die werkt perfect. Ik denk, dan trek ik alles van het oude account en zet dat op het nieuwe account. Alleen vraag ik me 1 ding af. Ik heb op dat oude MobileMe account een zwik aankopen gedaan en mijn vraag is dus als volgt. Raak ik niet al mijn aankopen kwijt als ik straks met het nieuwe account verder gaat? Ze staan tenslotte op het oude account geregistreerd. Wie weet hoe dit in zijn werk gaat?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan de appstore account niet wijzigen! | Rubenn1992 | iPhone Apps | 18 | 24-01-15 18:26 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Apple Store account wijzigen | lerwin | iPhone Apps | 1 | 25-07-10 21:20 |
Status MobileMe account. | snurkie | iTunes | 3 | 09-12-08 19:46 |
Mac OS X: iTunes account wijzigen? | Hunter | iTunes | 2 | 18-08-08 17:41 |
|
|