I-Tunes failure...?! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik probeer vandaag al de hele avond op de app-store te komen met me laptop, heb I-Tunes versie 7.6.2.9, maar steeds krijg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-Tunes failure...?!
Hallo,
ik probeer vandaag al de hele avond op de app-store te komen met me laptop, heb I-Tunes versie 7.6.2.9, maar steeds krijg ik de melding: I-Tunes kan geen verbinding maken met de i-tunes store. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Controleer of de netwerkinstellingen juist zijn en of de netwerkverbinding actief is. Probeer vervolgens opnieuw. Wie weet waar dit aan kan liggen..?? Ik ken wel gewoon downloaden en internetten op me laptop, op de vaste pc, waar ook itunes op staat, kan ik WEL gewoon de app-store in. Wie weet waar mijn probleem aan kan liggen...? Restart laptop al gedaan, geen effect |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
Cache Failure Cydia | lbroek1 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-01-11 14:41 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
cached failure | kev1ek1lla | Jailbreak apps en thema's | 7 | 02-08-10 22:25 |
Foto: Camera hardware failure? | duodiscus | Muziek, foto & video | 4 | 20-10-08 23:51 |
|
|