Is het mogelijk om itunes store te deinstaleren op FW 1.1.2. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de music store nooit. Ben niet van plan om iets online te kopen of te bekijken. Het liefst wil ik dat icoontje ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om itunes store te deinstaleren op FW 1.1.2.
Ik gebruik de music store nooit. Ben niet van plan om iets online te kopen of te bekijken. Het liefst wil ik dat icoontje ook weghalen op mijn springboard.
Optie 1: ik haal de hele music store applicatie weg uit de applications map. Optie 2: ik stel verander ergens in een of ander plist een </true> in </false> waardoor de store als applicatie wel blijft bestaan, maar het icoontje weg is. Optie 3: iemand een brilliante of creatieve andere oplossing? Mijn vraag: Optie1: Kan ik ongestraft de music store applicatie weghalen? Heeft iemand dit ooit gedaan zonder in de problemen te komen? Optie2: heeft iemand ooit de plist voor optie 2 gevonden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je de iTunes store gewoon ongestraft verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand Eurobrowsers vragen wat gedetailleerder beantwoorden?
|
|
||||
|
||||
Je kan eventueel bij Customize, Icon Display Order, iTunes Store niet laten weergeven. Die oogje afvinken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding met itunes store mogelijk | huissoon | iTunes | 6 | 18-10-10 15:25 |
Windows: uw account is slechts geldig voor het aanschaffen van iTunes store nederland | iWouter | Desktop-applicaties | 4 | 04-09-08 22:39 |
doet itunes store het wel? | Quintenajax | Archief | 2 | 11-07-08 18:16 |
deinstaleren | belinea | Archief | 1 | 08-06-08 12:32 |
[1.1.1] iTunes Wi-Fi Music Store in het Chinees | Webraider | Unlock [archief] | 2 | 15-11-07 10:32 |
|
|