synchronisatie van muziek/podcast etc.. in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Zal vast wel een makkelijk antwoord op zijn, maar ik kan het zo even niet vinden. Toen ik mijn beltonen had gesynchroniseerd, ging al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchronisatie van muziek/podcast etc.. in Itunes
Hey,
Zal vast wel een makkelijk antwoord op zijn, maar ik kan het zo even niet vinden. Toen ik mijn beltonen had gesynchroniseerd, ging al mijn muziek en podcasts etc. van mijn iphone.. Sindsdien kan ik geen muziek en podcast er meer opzetten dmv. gewoon te slepen, maar moet ik steeds synchroniseren..waardoor er alleen nieuwe muziek op komt of alles wordt opnieuw gesynchroniseerd. Ik kan ook niks aanklikken van de catergorien (Muziek, films, podcasts, beltonen etc..) onder "apparaten". (omdat t lichtgekleurd is) Als iemand iets weet, just let me know.. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet het maar net weten.
|
|
|||
|
|||
Juist! Zo makkelijk was het, haha,
Muchos Gracias! |
|
|||
|
|||
Hoi ik las net je bericht. Ik heb hetzelfde probleem als op uw antwoord. Alleen heb ik het na een nieuwe install op laptop. Hoe kom ik nu in dit opties scherm kom er echt niet. ben nog niet zolang een gebruiker van iphone en itunes. Ik hoop dat je me kunt helpen Rayman76 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchronisatie met andere mac (wisselen van Itunes) | kogel | iTunes | 8 | 20-03-11 22:07 |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
Mac OS X: iTunes synchronisatie - max. aantal Mb voor muziek etc. | birdmeister | iTunes | 2 | 08-11-10 21:46 |
probleem met maken van herstelpunt en synchronisatie via itunes | Fransman | iTunes | 0 | 03-11-10 18:03 |
Windows: Muziek van podcast wel in phone niet in Itunes | rayman76 | iTunes | 0 | 01-11-10 18:07 |
|
|