Contacten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hye, ik stel mss een domme vraag, maar hoe zet je je contacten van je iphone 3g op je pc?,moet het snel doen ik moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten
Hye, ik stel mss een domme vraag, maar hoe zet je je contacten van je iphone 3g op je pc?,moet het snel doen ik moet hem herstellen, maar wil mijn contacten niet kwijt spelen, danku.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In itunes bij info synchroniseer contacten aanvinken.
|
|
||||
|
||||
Als je je iPhone mét alle contacten synchroniseert met een lege map Contacten in Outlook (2003, Vista Ultimate), eindig je met een lege Contact-applicatie op je iPhone en een lege map Contacten op je pc. Net geprobeerd.
Ben je dus alles kwijt.
|
|||
|
|||
Ja als je onderaan info vervang gegevens op iphone en dan contact gegevens wel ja.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gedaan en ben ook alles kwijt.:-(
Wat is nu de truc ? Mijn iPhone synchroniseerde met mijn werkexchange maar deze account is opgeheven aangezien ik een andere baan heb. En opeens was ook alles weg van mijn iPhone. Ik hoop nu maar dat mijn oude werkgever nog een backup heeft. Maar om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gaan gebeuren, wat is de juiste procedure? |
|
|||
|
|||
Gewoon Google sync gebruiken. Werkt als een zonnetje!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
Contacten | therobs | Archief | 1 | 04-03-08 12:57 |
|
|